Back to orange

Intr-o buna zi, primesc un telefon de la Simona.
Mi-a marturisit ca urmarea de ceva vreme Manufactura Roxanei si acum abia asteapta sa isi achizitioneze bijuterii, dar nu stia cum sa faca sa gaseasca ceva ce ar putea asorta la rochiile ei. Ei bine, am gasit imediat solutia: mesaj cu pozele rochiilor pe WhatsApp si apoi mi-a dat libertatea de a-i realiza bijuterii pentru fiecare rochie in parte.
Tot Simona a concluzionat cu usurare in glas faptul ca, citez: "ce bine ca pot face acest lucru, deoarece lucrez mult, nu am timpul necesar sa ma plimb dupa bijuterii prin magazine, sa incep sa le asortez si nici sotul meu nu are rabdare pentru o asa plimbare!"
Povestea aceasta am auzit-o la foarte multe cliente pana acum, insa Simona a fost singura pana in acest moment care a relatat atat de bine ce simte, incat m-am gandit sa va impartasesc povestea ei si voua. De cele mai multe ori, cand suntem incoltite de lipsa timpului sau a altor factori, apelam la compromis: "lasa mai ca e bun si asa, merge pentru o seara....!"
Pe Simona o felicit ca a avut curaj sa faca lucrurile pana la capat, pe gustul si inima ei!!

 La acest colier am folosit margele de sticla Rocaille Preciosa culoare portocalui perlat, alaturi de agat multifatetat rotund si perle de cultura; modelul de lucru al florii este primul de acest gen, inspirandu-ma dupa o floare gasita in Gradina Botanica;pretul: 220 lei.
Baza de lucru am realizat-o de culoare neagra si am inclus in ea coral si o varietate de cuart fumuriu; margelele sunt de sticla cehesti Rocaille Pretiosa, pretul 220 lei

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu