O bijuterie lucrata manual inseamna...

In zilele noastre poti sa realizezi aproape orice: un blog cu propriile ganduri, un robot zburator sau un produs lucrat manual. Am sa incerc si eu sa fac “ceva” si in cazul meu de manufacturier trebuie sa incep cu o bijuterie lucrata de mine.
Daca aceasta este indeajuns de sincer lucrata, daca este tot ceea ce sunt eu in interior, imi reflecta propriile sentimente, lucruri de la persoane ce ma marcheaza in viata, vorbe, locuri, sunete, daca aceasta bijuterie este istoria mea, atunci am sansa sa va impartasesc toate aceste lucruri prin intermediul acestei bijuterii. Si cea mai buna parte a ei …sincer..este momentul ce precede totul!
O bijuterie lucrata manual inseamna o poveste despre o floare ce ai primit-o odata cu primul sarut, o culoare de iti aminteste despre o perioada a anului plina se semnificatie, asa cum portocaliul imi aminteste despre mirosul de portocala din timpul sarbatorilor de Craciun, inseamna amintirea cadoului pe care ti l-ai permis din primul tau salariu, o piatra semipretioasa ce vorbeste de la sine despre ceea ce sunteti si credeti si nu in ultimul rand inseamna viata, pentru ca este lucrata cu mainile dibace si sufletul plin de culoare si vise al unui manufacturier de povesti!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu