Orange my love

"Portocaliul este rosul adus aproape de umanitate prin mijlocirea galbenului"- Vasili Kandinsky. 

Ati observat ca florile care poarta acesta culoare sunt cele mai gingase si proaspete? Brandusa cea viteaza, o ador pentru momentul in care ea se hotaraste sa apara si curajul ei de a sta in zapada; frezia cea inmiresmata, pe care o consider cel mai frumos si expresiv parfum, pe care nimeni nu a reusit sa il transpuna in vreo sticluta! Acestea doua sunt cele adorate de mine! Voi aveti altele? Care?

De cativa ani am descoperit culoarea portocaliu. Purtat in bijuterie, imi da energie, indrazneala si vitalitate. Imi plac atat nuantele inchise ale acestei culori, adica cele care tind mai mult spre rosu, cat si nuantele deschise, cele care tind spre galben. Combinatiile de culori sunt fantastice: cu verde, mov, albastru:)) tot ceea ce inainte mi se parea imposibil de purtat si combinat!

In alta perspectiva, culoarea portocalui imi aduce aminte de gustul si zeama citricelor, care imi inunda gura si imi aduce aminte de veselia sarbatorilor.

Colierele au lunginea de aproximativ 46 cm:
Galbenele: 
-colierul in componenta flori de diametru aprox 8 cm, agat regal, lepidocrocit (cristal opac cu insertii rosiatice), margele de cuart roz si margele de nisip. Pret 200 lei.


-colierul in componenta flori de diametru aprox 7 cm, cristale de sticla, perle de cultura si margele de sticla. Pret 200 lei.

-colierul in componenta flori de diametru aprox 8 cm, margele de nisip, frunze scluptate din sidef. Pret 180 lei.

Brandusa: colierul are in companenta margele cehesti rocailles preciosa portocaliu mat, spartura piatra lunii si cuart alb. Pret 100 lei.


Frezia: colierul are in componenta margele cehesti rocailles preciosa portocalui perlat, cristale de sticla si margele de nisip. Pret 170 lei.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu