Coliere mariaj- Partea 2

Am avut ocazia sa cumpar de la un targ organizat in oras, un amonit, care prin definitie este: Ordin de moluște cefalopode fosile, cu cochilia în formă de spirală împărțită în mai multe compartimente, care au trăit în paleozoic (dex).
L-am bradat cu margele, sa se "simta" si el bine, dupa atatia zeci de mii de ani:)) Pret 120 lei


 Imi plac din ce n ce mai mult margelele de stica de cehesti si m-am aprovizionat cu cateva din care am facut o floare. Le-am combinat cu margele de sticla si margele toho si iata ce a iesit! Pret 110 lei.



 Bratara este fixa pe mana, pentru ca floarea acesteia sa poata sta intr-o parte. Pozat pare "just another wedding necklace" insa va garantea c ala gat este cu totul alta poveste.... Am folosit margele toho si margele de nisip. Pret 180 lei.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu