Bijuterii mariaj

De ceva vreme incerc sa postez bijuteriile realizate special pentru evenimentul de mariaj. Iata ca am reusit! 

Prima varianta pe care o propun este piatra de cuart roz brodata cu margele toho. Ca si lantisor se poate folosi si unul de argint. Pret set 170 lei.


Perlele si cristalele sunt mereu binevenite in cadrul evenimentelor de mariaj, drept urmare comenzile pentru un astfel de colier sunt nelipsite. Pentru acest colier se pot realiza la cerere bratara si cercei, insa personal cred ca el singur este suficient, pentru ca atrage privirea instant. Pret 200 lei.


 Iata si un colier distins si "cuminte" cum in place mie sa-l numesc, realizat din margele si perle, inbinate in lucratura spiralata. Voi adauga mai tarziu cerceii si bratara, deoarece acestea sunt inca in lucru. Momentan, pretul colierului este 120 lei.


In lucrul cu margelele nu m-am rezumat doar la o anumita materie prima specifica- margica:), ci am incercat sa o imbin cu diferite materiale. Printre acestea sunt si piatre semipretioase si mai nou, piata gema. Pentru colier am folosit un cuart alb cu pirita sau margasita, extras din tara noasta, de la Baia Sprie. Alaturi de acesta am folosit margele de nisip, margele toho si margele cehesti. Recomandarea mea este sa purtati cercei mici de argint, pentru a scoate in evidenta culoarea de pirita sau marcasita care iese putin in evidenta din colier. Pret 180 lei.


Si la final, va voi impartasi parerea unei mirese, care m-a surprins in mod placut: "Vreau sa imi cumpar bijuterii pe care sa le pot purta mai mult timp decat o singura zi din viata! Am o tinuta predominant cu negru de seara, care s-ar asorta perfect cu bijuteriile acestea si mai am o tinuta mov de iesit in oras seara, care si ea merge de minune."

Doamnelor,
Purtati-va asortate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu