Primul colier reconditionat

Am cumparat colierul foarte rupt si indoit. Nu am depus foarte mult efort penru reconditionarea lui si nici pentru curatare.
Eram totusi curioasa sa stiu daca pietrele rosii aveau vreo valoare...si chiar au, lucru pe care mi l-a confirmat o doamna draguta de la un magazin de bijuterii din aur si anume ca piatrele sunt rubine:DDDD. Cand l-am luat, stiam clar ca nu e stilul meu, in special cele doua pietre, insa motivul pentru care l-am cumparat a fost de fapt cameea.
Sunt fascinata dupa camee, mai ales daca aceasta este una originala. In timp am cautat pe internet sa vad care este diferenta dintre o camee adevarata si una plagiata (sa ma exprim asa..).
Cameea de la acest colier nu are lipici pe margini, nu este turnata dintr-o forma, pentru a ii reda figurina din mijloc si nu e din material plastic. Ea este stransa pe margine, deci nu lipita, este scluptata si din marmura!!!!!!!!!!!!
Am facut o investitie buna!
,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu